Hitta mig på Instagram istället…

Ja som ni märker (om det ens finns någon läsare kvar här på bloggen) så bloggar jag inte för tillfället. Istället har jag blivit hooked på Instagram och kör en liten ”träningsbloggsvariant” där istället. Kanske just DU vill följa mig?

@saraelisabethmo

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Hitta mig på Instagram istället…

  1. fredag3 skriver:

    Jag hittade dig på instagram nyss efter att ha varit in här på bloggen titt som tätt och letat efter livstecken. Kul att följa dig och din träning igen!

Lämna en kommentar