Veckans fredagsfys-före-fredagsmys

Det har vart lite dåligt på inläggen här, men det beror på att min telefon börjar balla ur, och när jag försöker göra inlägg på ipaden (som nu) så blir det jättekonstigt så jag liksom inte får det till. Nu ser jag i och för sig att det funkar men men. Sitter allt för sällan vid den ”riktiga” datorn (och dessutom är det nån olydig liten unge som pillat bort ganska många tangenter vilket gör det svårt att skriva). Nå ja, nu skriver jag, ni får hålla tillgodo utan live-action-bilder som jag tvingade min man att ta igår, men det kommer så småningom när jag kanske fått ordnat min telefon. Eller köpt mig en ny.

Igår iallafall. Då var det fredag och för att vara helt ärlig så blev det fredagsmys före fredagsfys och inte tvärt om som jag helst ville. Men nötbollar och smutti på apelsin/hallon/citron/spenat var faktiskt en väldigt bra uppladdning för passet jag körde.

Så här såg det ut:

20140104-162943.jpg

…och ja. Det var ganska jobbigt. Jag tänkte lite kaxigt: men det ser ju inte sååååå svårt ut, och tog min 8 kilos kettlebell och körde gobletsquat. Och så massa burpees då. Jag körde ett varv åt ena hållet och så ett varv åt andra. Jag svettas som en liten jag-vet-inte-vad, oh. my. gaaaaad! Rekommenderas verkligen! Jag tog tiden, kanske jag gör det en gång till, någon gång, och ser om jag klarar det lite snabbare.

20140104-163620.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

