Förra veckans träning och gårdagens utmaning

Jag fick till en del pass ändå förra veckan! Så här såg alltså vecka 48 ut:

Måndag: Sprang i snön som uppvärmning och körde sen ett överkroppspass inne.
Tisdag:
Onsdag: 75 min PW inkl benstyrka med grannen
Torsdag: 40 min halvlångsam promenad
Fredag: 45 min PW
Lördag: RRS5:11 (intervaller)
Söndag: RRS5:12 (backe) och plankade 30 minuter bara för skojs skull 🙂

Jag hoppas att jag får till två styrkepass och två springturer även denna veckan! Börjar förhoppningsvis med ett helkroppspass redan idag!

Och utmaningen igår då? Jo men det är ju så sjukt kul att planka (eller…?) så 30 minuter var ju ett sant nöje. Försökte sprida ut det under hela dagen men det var en hel del minutrar kvar innan det var dags att lägga sig så det får jag bli bättre på om jag ska göra det någon mer gång. Jag gjorde alltså alla 30 minutrarna men väldigt många blev på kvällen.

Trevlig måndag, nu mera kaffe!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

