En tredje-advent-utmaning!

Hörni vänner där ute. Jag kom precis på en briljant ide! You’ll love it. Eller som mina barn brukar säga:

gör det
gör det
genomför det!

Förra hösten hade min pt-online en utmaning som var att planka 30 minuter under en dag. Det ska vi göra imorgon! Bara sätt igång. Hur enkelt som helst, bara kör på, innan dagen är över ska du och jag ha plankat totalt 30 minuter. Okej?

Bilder från utmaningen i oktober 2012. Gäller att vara en smula kreativ här 🙂

20131214-181125.jpg

20131214-181149.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till En tredje-advent-utmaning!

  1. beatatjata skriver:

    Om det räcker att ligga som en krum planka i soffan så är jag på och höjer med några timmar 😉

  2. Fredag skriver:

    Grymt! 30 minuter på en dag är tufft! Körde trettio minuter på en vecka i en utmaning förra året, men jag är på. Ska helt klart ge det ett försök imorgon!!

Kommentera

