Onsdagsmorgon!

Då var det redan onsdag. Igår tränade jag nollkommanoll – inte ens en liten promenad, körde till och med bil för att hämta barnen på eftermiddagen, då brukar jag faktiskt promenera. Men igår var jag och bebis och pappan så trötta, vi låg på soffan hela dagen. Åh så skönt!!

Idag däremot. Idag ska jag och bebisen åka på ”harry-tur” till Sverige (översatt till ungefär raggar-utflykt-rätt-över-gränsen-till-Sverige-för-att-handla-billigt-kött-och-godis-och-tillbaks-igen) och handla… Handla kött och godis faktiskt. Julskinka och julmust och svartvinbärssill och smågodis. Några julklappar och äta lunch och så hem igen.

Mellanmål och blöjor och ljudbok är packade och kaffet ska jag dricka innan jag kör.

20131211-084128.jpg

Ikväll klockan åtta måste jag senast vara tillbaks för då blir det PW med inkluderad benstyrka tillsammans med grannen och hennes hund. Jag längtar redan!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

