I’m back!

Från att ha känt mig hängig och helt omotiverad känner jag mig nu så himla sprek och rätt grym faktiskt!

Först gick jag och bebisen en långpromenad i solen, det var alldeles fantastiskt skönt! Några minusgrader, klarblå himmel och en ny ljudbok i öronen. Sovande bebis och jag kände hur humöret bara steg rakt upp, helt härligt! 1 timma och 20 minuters rask promenad som avslutades på XXL där jag mötte resten av familjen och vi handlade födelsedags-vinterjackor till flickorna.

Sen minsann. Då tänkte jag att jag borde verkligen ge mig ut och springa innan det blev mörkt. Jag var liksom dödssugen på att springa! Jag hade kommit fram till pass nummer tio på RRS5 och det innebar idag att springa 40 minuter långsamt, utan att stanna. And I did! Sprang till och med 45 minuter eftersom jag hade en liten bit kvar hem.

20131207-195833.jpg

Så nöjd med dagens prestation och faktiskt så himla nöjd med mig själv!

20131207-195928.jpg

Att sen komma hem till långväga besök och långkokt pulled pork, glada barn och en lugn kväll, ja det är ju bara bonus!

20131207-200036.jpg

Har ni haft en lika bra lördag och tränat i solen ni med?

Kärlek på er, mina vänner, där ute i sajberspäjs ❤️

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till I’m back!

  1. Kaia skriver:

    Du er helt rå Sara! Jeg er så imponert av deg- og holder jammenmeg på å bli inspirert også…:)

  2. Fredag skriver:

    Åh vilka härliga bilder! Bra jobbat med löppasset! Vad sugen jag blir… Men först ska jag bli kvitt dunderförkylningen som härjar här.

  3. Jättebra jobbat! Klart du ska vara stolt. 🙂

Kommentera

