Snark!

Den här tredje bebisen jag har fått har vart helt fantastisk med att sova på nätterna alltså. Så inatt när han INTE ville sova kändes det helt konstigt och ovant och… Vad var fel? Säkert bara närhetstörstande, och herregud-så-gullig när han mitt i natten skrattar och jollrar. Ja ja, tur det är lördag idag och dessutom vilodag från träning.

20131130-080936.jpg

Denna veckan har jag faktiskt tränat riktigt mycket och fått till följande pass:

måndag: PW på drygt en timma
tisdag: sprang intervaller + 1,5h PW
onsdag: ben- och rumpa hemma på altanen efter ca 1,5h PW
torsdag: sprang 35 minuter – sammanhängande!!! Känns otroligt skönt att börja komma tillbaks till springningen igen, löv it!
fredag: sprang ca 20 min som uppvärmning och så överkroppspasset hemma på altanen.
idag lördag: vilodag
imorgon söndag: tänkte springa intervaller med benstyrka inne i passet.

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Snark!

  1. Lotta skriver:

    Bra jobbat med träningen och vilken fin bebis:-)

  2. beatatjata skriver:

    You´re back! YAY!!!

Kommentera

