Jag har bestämt mig – bloggen får vila!

Nä nu är det hög tid att jag tar ett beslut, och nu äntligen har jag kommit fram till det jag vill. Jag vill pausa bloggandet ett tag.

Jag kommer träna och gå mina promenader och äta mina ägg och bli mer och mer gravid, men just nu känner jag mig allt för omotiverad att blogga om det.

När bebisen tittat ut i början av augusti kommer jag ha en del kilon och kämpa bort, då vet jag att jag kommer bli sugen att blogga och få allt det där stödet och peppen igen. Då när jag kan träna utan en mage som är i vägen och när jag kommer ha en söt liten bebis som sover i vagnen medan jag joggar stan runt med en kettlebell under vagnen. Då kommer ni få läsa om det.

Men fram tills dess. Adjöss and goodbye! Och puss på er! ❤

20130401-083640.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bara jag. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Jag har bestämt mig – bloggen får vila!

  1. supersara1 skriver:

    Hoppas du får en helt underbar graviditet och njut av den! Kanske vi ses till sommaren! Kram

  2. Emma L skriver:

    Puss på dig!! Hoppas vi ses på min blogg ibland. Och på Fejjan. Finns du på Instagram?

    Sköt om dig!

    Stor kram

  3. Då ses vi då!! 🙂 Kramisar och lycka till!

  4. Charlotta skriver:

    Hej! Blogga ska bara vara kul (såvida man inte tjänar pengar på bloggen för då kan man kanske blogga även när det inte känns kul…) så du tar helt rätt beslut. Jag vill passa på att säga att jag i fredags testade benpasset du bloggade om för ett tag sedan. Jag sprang små sträckor och körde sedan en runda ben, sprang igen, en runda ben. Totalt tre rundor ben var enough för mig som inte är i toppform. Men det var ett jättebra pass som passade perfekt när jag var hos mina svärföräldrar utan tillgång till gym.

    Stor kram till dig. Kanske ”ses vi” på SB.

    //Charlotta

  5. Vad tråkigt att höra… 😦 (för oss då).
    Men självklart ska du göra det som känns rätt. Ta hand om dig och ”sniffa bebis” åt mig också sen. 🙂

    Kram M

  6. beatatjata skriver:

    Vi ses sen! Och i den andra, förstås 🙂

  7. Åhh du har bloggpausat, det har jag missat! Men jag förstår, som gravid så är det ju inte så mycket träningspepp man varken kan ge eller få via bloggen…. som jag längtar efter att träna ordentligt :). Ser fram emot att läsa här igen till hösten :).

  8. Suzan skriver:

    Lycka till!

  9. Augusti nu. Hallå, var är du………? 😉

Kommentera

