Tur jag är stark iallafall…

Flyttning för hela slanten. Håller på att packa ner köket i det ena huset, bär ut tunga lådor till bilen, bär in i nya huset och packar upp rätt i nya köket. Tur jag är stark iallafall! Och tur att magen inte hunnit bli större än den är, för det är redan nu lite åbäkigt att bära lådorna framför mig.

Frukost för en lådbärare:

20130321-105628.jpg

Gårdagens lunch, också passande en lådbärare:

20130321-105704.jpg

Dags att fortsätta packa-bära-köra-bära-packa upp-köra-bära-packa osv. i all oändlighet! 🙂

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i ägg, frukost, gravid, lunch, proteiner. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Tur jag är stark iallafall…

  1. supersara1 skriver:

    Ta det vackert, akta bäbis :@

  2. Precis, var rädd om dig!! Kram!

  3. sofia skriver:

    Saaara!! Kollade in här hos dig idag, ååå vad jag saknar dig du knasiga, glada, goa kollega!!!! Hoppas allt e fint med dig och familjen!!! Vill se mer kort på familjen, huset, livet!!!
    Kramar!!! Sofia

Kommentera

