Träning? Not so much..

Alltså, jag har ÄNTLIGEN blivit bra från förkylningen, det tog tid! Men jag har inte kommit mig iväg och tränat något.

MEN! Jag skulle ändå vilja påstå att det jag gjort idag klassificeras som träning. Tänk er sjuhundrafemtio gånger upp och ner för den här trappan, och hälften av gångerna med tung flyttlåda i famnen. Det ni!

20130320-165449.jpg

Så in i bilen, köra, ut ur bilen osv. osv. osv. i all oändlighet. Och då är det ändå bara lådor och tavlor och småpryttlar som körts idag.

Nåja. Jag har iallafall burit kettlebellsen idag, de hade saknat mig sa de 🙂

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i väldigt aktiv vila. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Träning? Not so much..

  1. Vardagsmotion x många trappor är definitivt träning. 😀

  2. Charlotta skriver:

    Var i Norge bor ni?

  3. Flytta är det jobbigaste som finns:) Absolut träning!

Kommentera

