Intervall-pw i backe på band

Har precis överlevt 50 minuters pw/spring/back-intervaller på löpband. Oh my frickin’ god va jag svettas, vet inte om det märks mer för att jag har kort hår, men det rann ner i nacken på mig.

Såhär gjorde jag:

20130121-112501.jpg

Sen när jag gjort min sista springintervall tänkte jag att jag får fortsätta springa iallafall lite till, så det blev 5 minuter på samma hastighet, för att sedan varva ner 5 minuter = totalt 50 minuters svettfest.

Och jag är så. himla. nöjd.

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i gymhäng, intervaller, pw. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Intervall-pw i backe på band

  1. 15 graders lutning?! My god, tror jag att du svettades! Härligt. 🙂

  2. Vilket härligt pass:) Underbart!!!!

  3. Pia skriver:

    Den där gjorde jag också förra veckan 🙂 Och svettades som en tok. Härligt pass, var helt stum i benen efter.

  4. Pia skriver:

    Ja, det gjorde jag. Det bara rann svett överallt och när jag skulle gå hem (det tar max 10 minuter) kändes benen som 100kg. Fick liksom dra dem efter mig..;.) men jag gillade! Pulsen steg inte till något max (fast visst steg den) och var inte så där tokandfådd. Bra idé att göra 50 minuter. Sista kvarten var liksom seeg..:-)

Kommentera

