Jag har träääääääänat!

Whohooo! Jag har tränat!

Jag och lillasystern hänger i gymmets café, äter frukt och chillar lite efter ”mamma-träning” och ”barn-träning”. Jag har fått köpt kort och svettats!

Uppvärmning på crosstrainern 15 min.

15 burpees
1 min planka
15 armhävningar
15 utfall hö (10 kg)
15 utfall vä (10 kg)
15 tåhävningar på stepbräda
15 russian twist (5 kg)
15 djupa knäböj (10 kg)
x2 varv

Tanken var egentligen tre varv men jag kände att kroppen protesterade på slutet, det VAR längesen jag tog ut mig såhär och det VAR längesen jag mådde helt tipptoppbra.

Men jag är nöjd och svettig och lillasystern hade haft det jättekul på barnpassningen, och imorgon kväll är det jag som är här på BodyBalance!

Och dagens bästa: en vithårig gubbe på typ 75 år kom fram till mig när jag höll på som värst och sa typ ”herrguuuud va sprek du är, jag klarar knappt av att resa mig när jag satt mig ner”. Haha. Där satt han och lyft vikter, gulliga gamla gubbe!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i armhävningar, burpees, gravid, gymhäng, planka, styrketräning, svett. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Jag har träääääääänat!

  1. ellenlorentsson skriver:

    Grymt pass!
    Härligt att träna igen 🙂

  2. dorro skriver:

    Låter underbart! Det är så skönt att träna och få svettas. Vilken mysig gubbe du träffade på.

  3. Pia skriver:

    Förstår känslan, underbart! Härligt med gubben 🙂

  4. supersara1 skriver:

    Du är helt fantastisk sara!! Jag blir trött bara av att läsa det, själv gick jag på ett medelpass och tog en knäckemacka ned ägg när jag kom hem…. Men jag är nöjd!

Kommentera

