Nyfrissad!

Fortfarande ingen träning men jag har något annat roligt att skriva om. Jag har idag klippt mig. Superkort! Har tänkt på det jättelänge men inte riktigt vågat. Nu blev jag peppad av svägerskorna och gjorde slag i saken. Korthårig ja!

20130112-153645.jpg

Efter kalas på förmiddagen är det nu eftermiddagsslapp i soffan för att sedan bli sushi hos svägerskorna till kvällen.

Trevlig lördag vänner!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bara jag, helg. Bokmärk permalänken.

25 kommentarer till Nyfrissad!

  1. SKITSNYGGT!!!! Du har verkligen ansikte för den frisyren:)!!! Jag klippte lugg för kanske ett halvår sedan och älskade det då och HATAR det nu. Kämpar för att det ska växa ut..

  2. Cilla skriver:

    Yeez girl! You look great 🙂 Supersnyggt!

  3. Emma L skriver:

    WOW vad läckert! Du passar jättebra i kort! Grymt fint!

  4. beatatjata skriver:

    SÅ coolt! Och vips blev du superlik en gammal kollega till mig (alltså, före detta – inte gammal :-)). Jag har lovat mig själv att klippa mig riktigt kort någon gång. Inte satt någon deadline på det dock 😉

  5. Pia skriver:

    Snyggt! Passar dig jättebra!

  6. Lina skriver:

    Wow snyggt!!!

  7. Maria S skriver:

    Jättefint, passar dig perfekt 🙂

  8. Lina skriver:

    Snyggt!!! Visst är det skönt o va kortklippt!! 🙂

  9. supersara1 skriver:

    Gud vad modigt!! Svårt att se helheten på bilden men det blev säkert kanon! Jag klippte nig också i början av min graviditet. Först nu som jag fått hyfsat långt igen, sp nu funderar jag på att klippa igen 🙂 så trist med långt hår!!

  10. ellenlorentsson skriver:

    Fiiiin du blev och SÅ MODIG!

  11. Frida skriver:

    Super fint!!! Kram

  12. Supersnyggt!!!
    Jag tycker verkligen att andra kan vara jättefina i kort-kort hår. Men jag är för feg…… 😉

Kommentera

