Drömmer om sjukt jobbiga träningspass!

Det är en viss låt som alltid får mig att tänka på ett visst pass, en viss dag, en gång i somras. Jag hörde den nyss och kände att åh shit, det där passet, den där sommardagen, åh va jag är sugen på att träna!

Här är passet när jag skrev om det, och så här såg själva passet ut:

1 min planka
25 burpees
1 min planka
25 starjumps
1 min planka
50 armhävningar
1 min planka
50 knäböj
1 min planka
50 stepups på trappsteg
x2 varv

Lite jobbigt ja, och en annan kväll när jag inte mår illa och ligger under en filt på soffan och knaprar salta pinnar så kanske jag ska ge mig på det igen.

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i inspiration. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Drömmer om sjukt jobbiga träningspass!

  1. Pia skriver:

    Tack för den! Ska spara och göra senare 🙂

  2. Lina skriver:

    Åh tack för ett bra pass, denna ska jag med spara o köra! 🙂

Kommentera

