Godaste gröna so far!!

Godaste gröna smoothien så här långt i träningstajtsens utmaning.

– fryst mango
– en stor näve spenat
– citron
– en skvätt äpplejuice
– lite vatten för konsistensen

20130105-101924.jpg

Jag tyckte 10/10, så frisk och kall och fräsch och god. Och snygg! Hade jag inte haft i det sista vattnet hade det nästan vart glass. Mmmm! Storasystern höll med mig och gav den tummen upp. Lillasystern lite mer skeptisk, men drack upp iallafall, medan maken tyckte tummen ner och lät storasystern dricka upp hans.

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i smoothie. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Godaste gröna so far!!

  1. Mango it is, nästa tur till affären! Underbart.

  2. Ping: Sommarsmoothie med mango och banan « Om du var mina träningstajts – hade du varit svettig nu

Kommentera

