En grön smoothie varje dag i en hel vecka!

Absolut, lätt som en plätt!

Från att inte ha klarat av smoothie ALLS (jag skojar inte, jag avskydde det verkligen!) till att faktiskt älska det (och så även barnen, win!) så är en grön-smoothie-utmaning bara roligt. Speciellt nu när jag mår lite sisådär, så känner jag att smoothie lätt är en av de få ting jag faktiskt är sugen på.

Det är Träningstajts-blogg-tjejen som utmanar och även skriver om alla fördelarna. Nyttigt. Gott. Enkelt. Räcker för mig!

Men. Som tur är börjar det inte förren imorgon för dagens smoothie blev inte det minsta grön. Råkade visst köpa gula kiwisar istället för gröna.

Jaja. Det var gott iallafall!
(och jag drack bra mycket mer än vad som är i denna lilla koppen!)

– gul kiwi
– citron
– typ en stor näve bladspenat
– frysta hallon
– apelsinjuice

20130102-132843.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i smoothie. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till En grön smoothie varje dag i en hel vecka!

  1. Men haha! Hur kunde den inte bli grön av spenat och allt..? Fniss. Köpte också gula kiwis igår – galet gott! Brände inte i munnen som gröna brukar…

  2. Hehe! Det gula borde ju blivit grönt.
    Men HALLON är däremot inte gul/gröna. 😉 Men det lät gott!

  3. Ping: Grön smoothie-inspo « Om du var mina träningstajts – hade du varit svettig nu

  4. Lina skriver:

    Hahaha lite crazy, men så gott det lät med spenat i, måste testas!

Kommentera

