Julaftonsträning!

Klart det ska tränas på julafton.

Till exempel uppvärmning med snöskottning (vad kommer all snön ifrån liksom?) och så backintervaller. Med vikt. Dvs. unge på snowracer. Det var jag och kära bror som kämpade på, känns skönt efteråt och med tanke på att vi först ska äta svensk julmat till lunch och sen äta norsk julmat till middag så behövde vi nog starta dagen med just träning.

God Jul vänner!

20121224-115342.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i träning. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Julaftonsträning!

  1. Ping: Utmaningen Julaftonslöpning « Rund är också en form!

  2. Åh så skönt det ser ut! Jag ska också planera in lite pulka och sånt här i dagarna. Är sjukt mycket snö! Älskar’t. God fortsättning och kram!

  3. dorro skriver:

    Vill önska dig ett gott nytt år även om detta är ditt julinlägg. Du kommer väl tillbaka snart? Jag hoppas det i alla fall. Ha en underbar kväll!

Kommentera

