Hrmmm…

Alltså. Jag har världens blogg-o-flow för tillfället. Kommer inte på något att skriva om, försöker skriva ändå, försöker krysta fram något hurtigt och glatt men det går inte. Det är ju inte så min blogg ska vara.

Det resulterar i:
1. att jag först är jag nervös för att tappa läsare för att jag inte skriver,
2. och att jag sen blir nervös för att tappa läsare för jag skriver så sällan och inte minst för jag skriver så sjukt ointressant.

Så jag ska försöka hitta motivationen igen, hitta tillbaks till det rätta träningsflowet, det rätta bloggflowet.

Jag lovar att det inte ska dröja så länge, men snälla ni, lova att ni inte glömmer mig under tiden…?

Kärlek till er allihop!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bara jag. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Hrmmm…

  1. supersara1 skriver:

    Saker jag vill läsa:
    Tankar kring träning och kost.
    Tips på mellanmål, middagar och frukostar.
    Din inspiration.
    Sen är det ganska skönt att läsa att du bara slappar i soffan också 🙂
    Finns det knäckebröd i Norge?

  2. Emma L skriver:

    Jag är kvar. Läster när du skriver. Vad du än skriver. KRAM

  3. dorro skriver:

    Alla har rätt till en liten paus. Ingen har inspiration hela tiden. Jag blir kvar!
    kram

  4. I feel again me. Och jag kommer alltid fram till att ”so what om jag tappar läsare, det är inte direkt mitt levebröd det här och jag bloggar för min skull och för interaktionen med de som kommenterar…” Och ni är ju kvar ändå, ni som kommenterar alltså :-). Vila du lite, jag tycker inspirationen flödar så fort jag bestämmer mig för att backa lite, haha!

  5. Skit i oss läsare. Skriv för DIN skull. Blir oftast bäst så

Kommentera

