Senaste…

Hej vänner.

Jag är här!

Men bloggen har tyvärr fått vara nerprioriterad ett tag, snart är jag på g igen. Jag tränar och äter som jag ska och trots att lillasystern fortfarande är förkyld så mår iallafall jag bra.

Tills lite mer blogginspiration finnes (typ ikväll eller imorgon) så tänkte jag härma PT-Helena och göra en senaste-litsta. Here it comes!

Senaste…

…inköp: en lila ullundertröja idag faktiskt. Löv it redan.

…i magen: en apelsin. Ska snart göra något enkelt mellis, typ keso och frukt och nötter. Mmmmm!

…uppgjorda plan: kanske träningsplanerna som jag lite halvt precis gjort för kvällen. MEN. Jag måste ha det lite öppet för att eventuellt ställa in det beroende på hur lillasystern mår, eftersom maken inte är hemma.

…välgörande insats för mig själv: att jag imorse när jag jag var tidigt uppe med barnen tillät mig själv att ligga på soffan och blunda under filten, istället för att göra iordning i köket efter gårdagens barnkalas!

…lästa: Runners World som bor inne i badrummet. För att få bli läst någon gång, haha.

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i senaste.... Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Senaste…

  1. mammaspring skriver:

    Den här listan kommer jag att ta efter 🙂

  2. Lina skriver:

    Kul lista!! 🙂

  3. Hanna skriver:

    Hehe, Runners World och Fitness Magazine bor i mitt badrum också. Enda möjligheten för mig att hinna läsa dem. 😉

Kommentera

