Att kunna ändra på planerna…

Ibland har jag väldigt svårt för att ändra på planerna, speciellt när det är träningen som blir lidande. Som idag. Hade planerat in ett gammalt kärt tabatapass, hade verkligen sett fram emot det… Men eftersom maken är out of town och lillasystern är krasslig så fick det bli en soffkväll istället, med lilla ungen sovandes på min arm.

Men å andra sidan fick jag sett färdigt första säsongen av Glee. Och åååå. Välgörande för hela mig. Ååååå!

Nu somnar jag med ett leende på läpparna och vaknar pigg och stark och tränkngsredo imorgon! Yes!

Tills jag har mer spännande träningsmaterial att bjuda på, så bjuder jag på en av de bättre bilderna på mig själv. Hahaha.

20121217-221145.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bara jag, tabata. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Att kunna ändra på planerna…

  1. Skönt med bonusvila ibland. Och mysa med en liten på armen. 🙂

Kommentera

