Världens bästa mellanmål!

Fast and easy. Och väldigt gott!

Två ägg med örtsalt. En avocado med citronpeppar. En stor kopp te. Avnjutes med fördel framför brasan.

20121211-110228.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i mellis. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Världens bästa mellanmål!

  1. Pia skriver:

    Så gott! Ibland är det enklaste det godaste 🙂

  2. supersara1 skriver:

    Gott! Fler tips på Melisar som inte är så kalorifyllda? Jag tränar kininet lika mycket som du

  3. beautybroccoli skriver:

    Gott! Mellis-inspo är det som behövs… jag har tröttnat på keso, klarar sällan av att äta kalla ägg; men med örtsalt kanske de kan gå ner? Måste testa!

  4. Lina skriver:

    mmm älskar avokado och ägg! 🙂

Kommentera

