Bootcamp!!

Äntligen kan jag träningsrapportera! Första och enda träningspasset denna veckan – lite abstinens ja!

Men bootcampen, det hade jag bestämt sen länge att det SKULLE jag gå på idag. Åkte tillsammans med en kollega i den iskalla vintern och det var såååå värt den långa resan.

Möttes av denna härliga WOD:

200 armhävn knä mot armbåge
200 benböj med bildäck
150 burpees över bänk
300 step-ups på bänk

Lag om tre: en jobbade, en sprang och en vilade/räknade. Teamwork och även om jag inte gjorde allt det där som står ovan, så gjorde jag ju en tredjedel av det. Och oj. Det räckte och blev över.

Oh. My. Gad.

Det var så sjuuuukt jobbigt och svetten rann! Men vi var grymma, speciellt mitt lag eftersom vi vann! Shit va vi tog i!

Tack Ellen för den här tiden: alla sommar-bootcamp-passen på Dyrön och de passen jag vart med på inomhus under hösten. Vi ses snart igen. ❤

Nu är det dusch – maaaat! – lite soffhäng för att sedan sova sista natten här i huset.

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bootcamp, crossfit, njutning!, svett. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Bootcamp!!

  1. campdyron skriver:

    Tack själv Sara för denna tiden å den kommande 🙂 du är så stark å inspirerar alltid……..när jag fuskar så kör du kvalité istf kvantitet 😉
    Massa kramar å lycka till med ert nya liv

  2. Kul!!
    Lycka till med flytten nu på riktigt!!

Kommentera

