Morgonpromenad och veckoplanering

Började dagen med… att snooza. Två eller tre gånger råkade det bli men 05.45 var jag iallafall redo för min morgonpromenad. Iskallt, lite snö, alldeles mörkt och ja, nu börjar det verkligen bli en av de sista promenaderna här i samhället! 45 minuter var jag ute, och oväntat nog känner jag ingenting i kroppen efter gårdagens monsterpass.

20121203-065002.jpg

Kaffe, tänt ljus och planera för veckan vid köksbordet är det som gäller nu. Sista veckan i huset. Sista veckan i Sverige. Så träningen kommer kanske bli lite avkapad denna veckan. Maken är även bortrest till onsdag förmiddag vilket gör att jag inte kan ta mina tidiga morgonpromenader.

Må: morgonpromenaden avklarad, ska till jobbet och köra ett träningspass med några kollegor i eftermiddag.
Tis: kb-passet hemma antingen under dagen eller på kvällen
Ons: vi ska ha kalas för lillasystern som fyller tre år, hemma hos min mamma. Kanske jag kommer kunna springa en sväng alt. gå en promenad när vi kommer dit (tidigare än de andra på em)
Tors: bootcamp – första gången på länge, sista gången på antagligen ganska lång tid…
Fr, Lö, Sö: flyttdagar

Så får det bli denna vecka. Nu ska jag njuta av lite mera kaffe och det lilla julpynt vi har här, innan dagen drar igång på allvar.

20121203-065935.jpg

TACK också för alla kommentarerna på crazy-passet igår, känner mig så sjukt stolt att jag klarade det!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bara jag, bootcamp, kettlebells, planering, pw, spriiiing, träning, vardag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Morgonpromenad och veckoplanering

  1. Guuud, flyttdagar, finns det något mer utmattande? Läser ikapp efter några dagars miniflyttande, upp till vår övervåning igen. Känns som att vi kommit halvvägs ungefär och då har vi hållt på konstant sedan jag kom hem i fredags kväll… Gah! Hur orkar folk? Och träning? No… Men snart, kommer ikapp så småningom!

Kommentera

