Morgonpromenad!

Om man råkar somna redan klockan åtta på kvällen så kan det hända att man vaknar halv sex och känner sig alldeles vaken. Det hände mig. Då tänkte jag: vad ska jag göra nu, när klockan är halv sex och resten av familjen sover? Och min kropp är öm av träningsvärk från gårdagens träning..

En morgonpromenad såklart! 45 minuter i ett kallt samhälle, gata upp och gata ner. Så skönt!

20121130-070321.jpg

Idag ska det packas och tas avsked på lillasysterns förskola, handlas presenter och bakas. Och tränas. Värsta monsterträningen in inplanerad, så stay tuned!

Edit: hur kunde jag glömma, ikväll ska jag ju ut i storstan och äta tapas och dricka rödvin!!! Så träning på dagen it is!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i inspiration, laddar!, pw, träning, träningsvärk, vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Morgonpromenad!

  1. Skön start! Hoppas du/ni får en trevlig kväll också då. 🙂

Kommentera

