Gnäll gnäll gnäll…

Jag har verkligen ingenting att skriva här. Ingenting av intresse alls.

Det blev ingen morgonträning imorse, jag har inte gått mer än till och från jobbet, och jag tänker inte heller träna ikväll. Jag har ont i huvudet och ont i magen. Skulle stänga och låsa på jobbet (ensam) men fick inte igång larmet och fick vänta 45 min på Securitas. Kom hem och fick så sjukt dåligt samvete när jag fick höra att lillskruttan som vart sjuk hade vart så hängig på förskolan – dålig-mamma-poäng där ja. Och uppepå allt detta har jag blivit riktigt otrevligt ovän med min yngsta lillebror (inte han träningsbrorsan, men den andra).

Blä. Denna dagen vill jag bara kasta i papperskorgen. Och så vill jag dra något gammalt över mig och vakna till en ny dag. Helst vill jag vräka i mig ett helt paket med Ben&Jerrys-glass innan dess med.

Over and out.

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bara jag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

