Back to normal, och veckoplanering

Kom alltså hem sent igårkväll och som TUR är har vi ledigt även idag, måndag. Barnen har fått en ny, alldeles förträfflig vana under semestern, nämligen att sova till halv åtta. Just nu är klockan kvart över åtta och de sover fortfarande! Helt frickin’ fantastiskt!

Det har vart en underbar semesterresa, men jag ser ändå fram emot den ”vanliga” vardagen igen. Jag ser fram emot gröten och äggen och mellanmålen och den vanliga maten. Tränat har jag ju gjort massor, idag har jag tillexempel grym träningsvärk i ryggen efter ett antal marklyft på gymmet häromdagen. Så det känns gött iallafall!

Detta tränade jag på semestern:
– sprang: 2 ggr
– hängde på gymmet: 3 ggr
– zumba: 1 ggn
– core: 1 ggn
– vattenjympa: 1 ggn
– discoaerobics: 1 ggn
– morgonpromenader längs stranden: 5 ggr

Nu är det alltså måndag och jag försöker planera och få ihop den här veckan. Sista jobbveckan. Packning deluxe. Näst sista veckan i Sverige.

mån: kettlebellpasset (det har jag längtat efter!)
tis: mys-spring
ons: helkroppspasset
tor: kanske jag kan komma mig iväg på bootcampen, hoppas det!!
fre: intervallspringning
lör: vilodag
sön: helkroppspasset

Och så ska jag planka. Every day!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bara jag, bootcamp, gymhäng, intervaller, kettlebells, planering, planka, PT, solsemester, spriiiing, vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

