Semestern dag 2

Igår var resdag och idag har vi semeeeester! Frukostbuffé, storasystern på Bamseklubb, långpromenad längs havet, lillasystern sovandes i vagnen och vi andra drack latte och smoothie vid poolen. Lyxig lunch och nu soffhäng. Åh ljuva liv!

Har spanat in gym, det finns en fantastisk strandpromenad för morgonspringturen och inte minst, en enormt lång, brant trappa som jag bara MÅSTE intervalla i. Call me crazy, men jag måste verkligen.

Men idag är idag, träning är imorgon (och de andra dagarna). Och bloggen klarade jag såklart inte att hålla mig ifrån lägre än såhär…)

Utsikten från vårt rum:

20121119-153605.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i solsemester. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Semestern dag 2

  1. Västgötskan skriver:

    Haha! När man säger att man MÅSTE intervall-träna i en brant trappa. Då är man löpare på riktigt. Miljöskadad sådan. 😉 (Jodå jag hade sagt likadant). 😀

  2. beatatjata skriver:

    Underbart! OCh gör såna där roliga trappintervaller med armhävningar på toppen och burpees på botten eller nåt…

  3. Lina skriver:

    Underbart!!! 🙂

  4. Underbart! Njutträning – den bästa och lyxigaste. Kuta omkring med snygg utsikt. Mmm… Vill också!

Kommentera

