Kommentera-andra-bloggar problem!!

Jag har ett tag (någon vecka kanske?) haft problem att kommentera på de bloggarna som är blogspot-bloggar. Från datorn kan jag givetvis kommentera men eftersom jag nästan uteslutande läser och kommenterar från telefonen och ipaden så är det hemskt irriterande att INTE kunna skriva. Eller skriva en lång kommentar för att sedan inte kunna posta den, gaaah!

Emma, mammaspring, Lina och Cilla: ni är några av de bloggar jag alltid läser men nu alltså inte kan kommentera….

Någon som vet vad som är problemet? Inga problem med varken wordpress- eller blogg.se-bloggar. Sjukt irriterande….

gaaaaaaah!!!!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i träningsbloggar. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Kommentera-andra-bloggar problem!!

  1. Lina skriver:

    Åh vad sjukt irriterande när det blir så! ibland vet jag att man måste gå in på ursprung sidan och inte ta upp bloggen via bloglovin, men det kanske du inte heller har gjort? Hoppas det löser sig!!

  2. Har i alla fall haft liknande problem tidigare, oklart varför. och jäkligt irriterande, ja!

  3. Cilla skriver:

    Vad tråkigt 😦 Jag hoppas att det ordnar till sig för jag gillar när du kommenterar hos mig 🙂

  4. Emma L skriver:

    Åh vilket skit! Jag vill ju ha dina kommentarer. Jag är dålig på sånt där. Tänkte föreslå att du tar bort bloglovin-appen och sen lägger tillbaka den men så såg jag att du inte kör via den. Hoppas det löser sig!!

  5. Trillingnöten skriver:

    Ibland är det så av nån anledning…supertrist. Har det hänt förut? För ibland fixar det sig!

  6. Västgötskan skriver:

    Teknik SKA bara funka!
    Tur för mig att jag har wordpress då… *hrm* 😉

  7. Pia skriver:

    Har också haft strul med det på min blogspot blogg. Det blev bättre då jag bytte funktion till att det kommer upp ett pop up fönster vid kommentarer. Och att den som läser bloggen från mobilen byter om till att visa webbversionen istället för mobilversionen. Så ni som har blogspot bloggar kan ju ändra i inställningarna till kommentarerna och se om det då fungerar bättre. Men störande, det borde ju fungera i vilket fall som helst.

Kommentera

Kommentera-andra-bloggar problem!!

Jag har ett tag (någon vecka kanske?) haft problem att kommentera på de bloggarna som är blogspot-bloggar. Från datorn kan jag givetvis kommentera men eftersom jag nästan uteslutande läser och kommenterar från telefonen och ipaden så är det hemskt irriterande att INTE kunna skriva. Eller skriva en lång kommentar för att sedan inte kunna posta den, gaaah!

Emma, mammaspring, Lina och Cilla: ni är några av de bloggar jag alltid läser men nu alltså inte kan kommentera….

Någon som vet vad som är problemet? Inga problem med varken wordpress- eller blogg.se-bloggar. Sjukt irriterande….

gaaaaaaah!!!!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i träningsbloggar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

