Norska gymmet, baby!

Jag och min svägerska har vart på gymmet! Jag är ju typ aldrig, never ever på gym så det var ganska spännande. Först sprang vi på varsitt band, jag sprang 20 minuter tills svetten rann. Sen gick min svägerska på BodyPump och jag gick ner i gymmet och körde mitt helkroppspass. Det var spännande och nästan lite läskigt men det gick bra. Och avslutet på passet (30 sek burpees, 30 sek planka x5) var såklart skitjobbigt men brände göööööött!

Look at me!

20121116-131044.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Norska gymmet, baby!

  1. Emma L skriver:

    Heja heja! Ha en härlig fredag!

  2. Västgötskan skriver:

    Grym genomkörning av kroppen!
    Det SKA bränna..! 😀

  3. mammaspring skriver:

    Tuffa, tuffa du!! Bra jobbat!

  4. sabine075 skriver:

    Grymt bra jobbat!!!

Kommentera

