Mat!

Strax på väg till Norge, en snabbvisit för att imorgon hälsa på på storasysterns blivande skola. Och jag hoppas kunna gå på gym med svägerskan!

Men just nu, i värsta pack-klä-på-få-in-alla-i-bilen-kaoset så har jag gömt mig lite, för att kunna blogga lite i smyg och bara andas lite.

Tänkte blogga en bild på gårdagens lunch, så enkelt och gott. Tillbehöret som piffar till vilken enkel maträtt som helst. Tomater som med olivolja, salt och peppar har fått stå på låg värme några timmar i ugnen. Det sköter ju sig själv om man bara sätter in det i tid. Här tillsammans med avocado, äggröra och nybakt fröknäcke. Mmmmmm!

20121115-190441.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i lunch. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Mat!

  1. Framför allt ser ÄGGRÖRAN väldigt lyxig och god ut – vad har du i den?

  2. Tack! Det såg så krämigt ut.

  3. Ping: Måndagstipset: ERA bästa recept på naturlig mat! « Om du var mina träningstajts – hade du varit svettig nu

Kommentera

