Vab-onsdag

 

Livet med småbarn blir aldrig riktigt som man tänkt sig. Ibland blir det något heeeelt annat än vad man själv planerat in. Som att jag igårkväll gjorde iordning allt för att gå upp tidigt och morgonträna: larmet satt på strax innan 05.30, kläderna framlagda, mina kettlebells utplacerade och vattenflaskan nära. Allt för att jag bara skulle kunna smyga upp och köra på.

Men… Efter att lillasystern hållet mig vaken nästan hela natten var det enda rätta att stänga av larmet, vända sig om och fortsätta sova.

Idag blir det VAB och efter vi lämnat storasystern i skolan bli det en lugn dag hemma som förhoppningsvis kommer innehålla både träning och promenad och inte minst slapp och en sovstund på soffan. Snark!

 

 

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i vardag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vab-onsdag

  1. Pia skriver:

    Det där livet. Man vet aldrig vad som händer Hoppas dagen gått bra!

  2. Emma L skriver:

    Säger som Pia – det är livet. Vilken tur att vi alla är bra på att planera om. 😉

Kommentera

