Tisdag

Ny dag!

Väskan packad med frukost och mellisar. Barnen lämnade och bilen parkerad hemma och jag har på min tjockaste jacka och promenerar om en sekund till jobbet. Vilken lyx att alltid kunna promenera till jobbet, utan att stressa. Vilken start på dagen, även om det bara tar en kvart. Och ikväll ska jag köra nya kettlebellpasset, så laddad redan nu!

Jag har mina nya kompressionsstrumpor på mig, köpte tre nya par igår. De var kanske inte skitsnygga men åh så sköna!

20121113-073352.jpg

Nu är jag på väg till jobbet och det är kaaaallt och vackert ute!

20121113-073449.jpg

Trevlig tisdag vänner!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i frukost, kompressionstrumpor, mellis, planering, RIKTIGA liv!. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tisdag

  1. sofia skriver:

    Fina fina Sara du är så duktig och ger mig inspiration!!! Ska snart ut på en powerwalk med stavarna! Trots regn och att dagen (på jobbet) faktiskt var för jävlig..! Nu har jag gjort Trolldeg med Julie och Love och Julies 2 kompisar..ojojoj vad jag känner för det denna dag.., not! Men de har iallfall kul!!!

Kommentera

