rensa-tankarna-springning

Ni som väntar på kettlebelluppdatering: hold your breath till morran!

Det enda jag hade i tankarna efter den här urusla dagen (ärligt talat, min mamma har alltid sagt att det blir en bra dag om man inte gråter innan frukost, men om man gråter direkt efter frukost då? Då blir det en eländig, urusel, hemsk dag) var att få komma UUUUUUUUUUUT och springa.

En sån där jag-ska-inte-tänka-på-någonting-bara-springa-springtur. En sån där nu-lyssnar-jag-på-min-nya-spring-playlist-och-tänker-inte-på-mitt-hemska-jobb-och-min-onda-chef-utan-bara-springer-springtur. Ni vet det-regnar-men-det-passar-mitt-humör-springtur. Helt enkelt en jag-ska-bara-springa-lite-grann-å-sen-sätta-väckarklockan-på-05,15-och-träna-kettlebells-då-istället-dag.

Precis en sådan springtur avslutad. Jag är svettig och nöjd och tankarna rensade och jag är hungrig och trött. Precis så jag ville ha det.

Over and out.

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i spriiiing. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till rensa-tankarna-springning

  1. beatatjata skriver:

    Fy för onda chefer och hemska jobb, jag hoppas det går bra den sista lilla tiden du är kvar. Vill också springa av mig frustrationer ibland, jag får nog testa snart igen (bara eeeen gång, det kan väl inte lederna ha något emot?!). Ser fram emot kb-rapport!

    • Har ju faktiskt bara en dag kvar denna v och så semester en v och sen bara tre dgr sista v. Oh my! Det är ju typ INGENTING!! Frustrationsspringning har visat sig ha sjukt god effekt på mig, prova en gång iallafall, det borde kroppen gå med på!

  2. Emma L skriver:

    Tänk vilken lycka att veta att du bara har fyra dagar kvar på jobbet. Jag har själv en ond chef. Måste hitta annat men just nu finns inga jobb att söka. Skit och skit.

Kommentera

