Eländig lördag :(

Usch va jag känner mig eländig.

Igår kväll var jag ju så himla trött efter några intensiva flyttdagar med jobbet, och tänkte att det var det som tog ut sin rätt. Men under kvällen började jag må mer och mer illa, i hate it men så var det. Jag kräktes hela natten och har idag sovit hela dagen.

Ynklig. Ja!

Ingen annan i familjen verkar det minsta dålig så jag tror kanske det kan ha vart någonting som jag ätit igår, snarare än magsjuka. Blä blä bläääää.

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i vila. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Eländig lördag :(

  1. Emma L skriver:

    Fy för magsjuka! Hoppas det var något du ätit. Krya på dig! ❤

  2. Tom Lund skriver:

    håper du føler deg bedre snart….

  3. Beatatjata skriver:

    Usch, låt kroppen hämta sig ordentligt nu! Krya krya!

  4. Louise skriver:

    Usch då! Hoppas att du mår bättre snabbt! Kram

  5. Therese skriver:

    Åhh, fy stackars dig! Vila och hoppas du är tillbaka på banan snabbt igen. Krya på dig!!

  6. Västgötskan skriver:

    Åh nej, kräkas oavsett mat eller sjukdom är vidrigt… Och jobbigt.
    Krya på dig!

Kommentera

