Godmorgon torsdag!

Efter 9,5 timmas sömn känner jag mig idag som en ny människa. Jag har klätt mig fin i klänning och har kammat mig och till och med sminkat mig lite mer än bara mascara. Idag är ingen vanlig dag.

Idag är stora jobb-flyttar-dagen. Vi börjar med frukost tillsammans på en restaurang, de har typ hotellfrukost. Sen är det flytt, iordningställnig i nya lokalerna, en kollega ska hålla sitt jympapass (!!), vi ska äta sushi till lunch och sen greja vidare ut på eftermiddagen. Har ordnat så mamma hämtar barnen på skola/dagis så jag behöver inte skynda mig hem, och planerar att avsluta dagen med långpromenad tillsammans med kollegorna.

Så lite ovanlig packning idag: träningskläder och duschgrejer. Men såklart också mellis och nödmellis och backupnödmellis.

20121108-064102.jpg

Let this day begin!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Godmorgon torsdag!

  1. Västgötskan skriver:

    Låter som en intensiv, men rolig dag! 🙂

Kommentera

