Tisdag

Idag har jag lite ont i benhinnorna fram på smalbenen, önskar så att jag hade tagit på mig mina fina kompressionsstrumpor imorse. Har berättat för alla som velat lyssna hur jag intervallspring igår. Mina kollegor börjar bli vana, och idag sa en av dem till och med att hon suckar och retas med mig för att hon egentligen är avundsjuk. Men att jag måste stå ut med att bli kallad galning ändå. Och det är helt okej.

Nu har jag rast och ska gå min promenad så fort jag druckit upp mitt kaffe. Lite bra musik i lurarna och frisk luft kommer göra susen på den här halvtrötta kroppen!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

