Söndag morgon

Åh ljuvliga söndag och sovmorgon och långpromenad och färskt bröd och varmt kaffe och alldeles alldeles stilla. Kära små barn, det är klart att mamman och pappan längtar efter er men nu när ni ändå inte är hemma så njuuuuter vi!

Fantastisk promenadutsikt!

20121104-110332.jpg

Morgonkaffet – det allra bästa kaffet, i allra finaste koppen!!!

20121104-110442.jpg

Nu är det dags för veckans planering av mat/hämtning-och-lämning-och-jobb-och-maken-utomlands/träning och så ska packa vidare. Ett gött mellis kräver kroppen först va? Torkad mango, ägg, kiwi, avocado och lite cashewnötter. Bara gott!

20121104-110736.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bara jag, frukost, lyx, mellis, njutning!, planering, pw. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Söndag morgon

  1. Maria S skriver:

    Visst är det härligt att få vara barnfria ibland, det har vi med varit, de kom hem för en stund sen. Inget fel att tycka det, lika skönt som det är att vara själv lika mysigt är det ju när de kommer hem igen.
    Vi var på Dirty Dancing igår, riktigt bra! Imorse blev det sovmorgon och en ridtur. Vilar idag med och hoppas min förkylning försvinner.
    Kul att du kör med Helena en månad till 🙂

Kommentera

