Planering för v45

Dags för veckans planering! Jag har alltså fått ett nytt upplägg av Helena. Fyra nya, härliga, svettiga veckor.

Det är en lite speciell vecka: på måndagskväll ska jag hänga med min bästis, onsdag åker maken på jobbrelaterad resa och på torsdag-fredag-lördag sker den stora jobbflytten. Vi har alltså två ”studiedagar” och då ska hela förskolan flyttas till nya lokaler – jag kommer alltså jobba min lediga fredag och lördagen bidrar vi med bara för att vi är så extremt goda anställda, hrm…

Så. Träningen blir såhär:

måndag: intervall-transport-springning hem från jobbet. 21 minuters intervall-PAIN (plus tiden mellan intervallerna och innan och efteråt… Kommer med största sannolikhet kräkas och dö flera ggr om på vägen!)
tisdag: helkroppsstyrka
onsdag: jobbar sent och maken åker iväg så här får det bli pw på rasten på jobbet.
torsdag: om jag får barnvakt blir det bootcamp, annars blir det vilodag/pw/lugn jogg (tips från coachen att ha en lugn dag innan helkroppspasset!)
fredag: helkroppspasset
lördag: pw någon gång under dagen, alt. till/från jobbet.
söndag: kettlebell-pass

Så. För att sammanfatta är planen alltså:
– träna hårt, som vanligt.
– göra plankor varje dag, som vanligt.
– och äta bra mat, som vanligt.

Har ni planerat för veckan ännu!?

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i planering. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Planering för v45

  1. Västgötskan skriver:

    Jag är ju…*harkel*…inte så bra på att planera… tyvärr… Haha!
    Men ditt schema låter bra. Kör hårt!

  2. mammaspring skriver:

    Du är stenhård!! Önskar mig lite av din energi tack 😉

  3. Linatriathlet skriver:

    Härligt att ha en träningsplan!

    Jag har inte planerat för veckan ännu, kanske borde sätta mig ner nu och strukturera upp lite 🙂

  4. dorro skriver:

    Jepp färdig med planen för veckan och nu hoppas jag att saker klaffar.

Kommentera

