Noll inlägg…

…från mig idag. Jag är så in-i-dödens-trött och även barnen. Vi sitter alla tre helt utslagna i soffan och orkar inte ta oss an någonting. Middag borde vi verkligen börja med snart. Enkelt blir det idag. Blodpudding till barnen, omelett till mamman – alla nöjda och glada. Orkar vi så blir det bananglass till efterrätt.

Det är den nivån idag och som det känns nu kommer jag antagligen somna innan barnen ikväll. Så noll inlägg blir till ett högst ointressant inlägg här på bloggen idag. Detta alltså.

På återseende imorgon – piggare och gladare och lite mer träningsbloggig.

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i vardag. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Noll inlägg…

  1. Västgötskan skriver:

    Man måste inte ALLTID vara ”träningsbloggig”. 😉
    Hoppas ni är piggare imorgon.

  2. Snorkkis skriver:

    Undrar om det är något som ”går”. Är också väldigt o-bloggig just nu. Men det kanske tar sig.

  3. mammaspring skriver:

    Är det fasiken ett blogg-virus ;)? Ska vi göra av oss med det snart? 😉 Stor kram till dig! Och du – det är nog okej att vara lite tröttis ibland – man kan ju inte vara pigg och träningstokig 365 dgr om året 🙂

Kommentera

