Öm!

Oh yes, idag är jag öm i kroppen! På baksidan av båda benen från onsdagen och i resten av kroppen från igår. Det blir en lugn men förhoppningsvis ganska lång promenad på förmiddagen och så ska jag träna tillsammans med min svägerska ikväll.

Blå himmel och isande kallt. That’s the way it is här i mitt nya hemland!

Och jo. Alla de där 270 armhävningarna jag gjorde igår, gjorde jag såklart på tå. Hade väl vart konstigare om jag INTE var öm och stel idag. 🙂

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i armhävningar, helg, pw, träning. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Öm!

  1. beatatjata skriver:

    Men det GÅR JU INTE!! Jag får göra en armhävningsvecka nu. Typ Pavel-style. Har du hört om hans armhävnings-skola? Man ska göra en armhävning typ var 20:e minut. Var man än befinner sig. Haha!

  2. Västgötskan skriver:

    270 armhävningar?! Är du helt galen människa!? 😮
    Men grym. JÄTTE- JÄTTEGRYM!!! 🙂 Skönt med träningsvärk.

  3. Emma L skriver:

    HERREGUD! 270 armhävningar? For real. Galen du är. Tycker inte du ska flytta till Norge. Tycker du ska flytta till Norrköping. Börjar ju på samma bokstäver. Och börja träna med mig. Och hänga. KRAM

  4. Emma L skriver:

    En annan sak. Skrev detta till Beata:

    Det här med kommentarer… När jag kommenterar på Helenas blogg så får jag ett mail om hon svarat på min kommentar. Lysande tycker jag. För det är skitjobbigt att gå tillbaka och kolla om man fått något svar på sin kommentar. Så när jag klickade i meddela mig om nya kommentarer nedan så får jag mail först att jag måste godkänna detta (att följa) och sedan ett mail VARJE gång någon annan kommenterat på samma inlägg som mig vilket är helt ointressant för mig. Jag vill bara veta om någon svarat på MIN kommentar. Har du någon aning om hur detta funkar? Jag har samma problem på Bettys, Saras, Elgots bloggar. Vet du hur jag gör? Eller är det du som måste göra något?

    Hon hade ingen aning – vet du?

  5. Ellen skriver:

    Du är så grym så du anar inte…….men för att boosta ditt självförtroende lite till så gjorde vi 20 några ggr å 10 vissa…… Totalt gjorde du 290!!! Å alla på tårna!!!!!

Kommentera

