VAB-torsdag

Även denna dag startade på samma sätt som gårdagen: lugn och fin morgon, promenad till skolan med storasystern och så vidare på lång långpromenad med lillasystern nerbäddad i vagnen.

20121025-100432.jpg
Lite motivation i form av burk med russin/sötmandlar/knäckebrödbitar = nöjd unge!

Nu mellis och Askungen. Försökte mig på att göra den där goda bananglassen i blendern, inte lika bra resultat och mycket meckigare. Jag förstår inte hur jag INTE kan äga en matberedare? Har haft min mammas ganska länge men hon ville plötsligt ha tillbaks den. Synd. Jag trodde hon hade glömt att jag hade den. Vi ska åka till Ica Maxi i eftermiddag, får se om jag hittar någon där kanske!

Glassen blev lite mjuk och inte så slät, men god, och extragod med lite cashewnötter och frysta hallon uppepå!

20121025-101005.jpg
SÅÅÅ god!

Ikväll är det äntligen boooootcamp!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bootcamp, glass, pw, vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

