Dag 24 av 31 – fokusmånad oktober

Mysig vab-dag hemma. Blev ju en lång promenad på morgonen, ett hårt träningspass på eftermiddagen och så en ganska lång promenad på kvällen.

Träningspasset var helkroppsstyrkepasset som jag nu kört några gånger, ska ju köra det två ggr i veckan denna månaden. Idag kände jag mig så HIMLA stark! Så jag körde på med allt vad jag hade och lite till! Ökade tillexempel på stående rodd, tog 16 kgs kettlebellen istället för 12an. Darriga armar! Jag lyckades göra alla 3×10 armhävningarna med armsträck MED en vikt i handen! Lyckades göra 5 fler vadpress i trappan på varje set med samma vikt i famnen. Jag gjorde burpees för glatta livet på slutet och svetten sprutade. Så gött ändå! Kommer antagligen vara öm både här och där imorgon!

Nu kvällsmat i soffan, det blir keso med mandelsmör och finhackat äpple.

20121024-205611.jpg
vadpressande fivefingers!

20121024-205631.jpg
en extremt svettig sara

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i armhävningar, fokusmånad oktober, kettlebells, kvällsmat, pepp, PT, pw, styrketräning, svett, träning, vardag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dag 24 av 31 – fokusmånad oktober

  1. Maria S skriver:

    Skön dag! Jag var hemma igår, ska vara det varannan onsdag, sååå skönt!!! Gjorde din banan/choklad glass efter träning, OMG så god 🙂 den blir det garanterat fler ggr. Måste testa på barnen med. Gjorde även fröknäcke, blev ju riktigt gott det med. Tack för inspirationen!

Kommentera

