Dagens middag

En mycket trött familj som inte var hemma fören nästan fem idag. Pappan direkt tillbaks till jobbet och jag skulle underhålla och utfodra två små barn. Det blev ”lite-av-varje-middag”. Morot, potatis, rödbetor med lök, sötpotatis och kikärtor. Färsk timjan. Fetaost och keso till. Supergott!

20121022-192934.jpg

Nu sover barnen (båda somnade på nollkommanoll) och jag sover snart i soffan. Så någon mer utförlig rapport än så blir det tyvärr inte idag.

Over and out.

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i middag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Dagens middag

  1. Lina skriver:

    Ser väldigt gott ut! 🙂

Kommentera

