Planering av vecka 43

Då var det dags att säga adjö till vecka 42 och hälsa vecka 43 välkommen. Denna vecka kommer vara långt ifrån så hysterisk som denna vecka har vart, men vi har bestämt att vi måste vara effektiva nu och se till att få packat så mycket som det bara går. Jag har fått rensat och slängt en hel del som fanns uppe på vinden, det kändes skönt att komma igång ordentligt, även om träningen faktiskt fick stå tillbaks till fördel för just rensandet idag.

Så. Vecka 43.

Jag har redan förberett allt som behöver förberedas för en helt vanlig måndag. Frukost, lunch och mellis är placerade i kylen på jobbet, kläder är placerade utanför duschen på jobbet, träningskläderna ligger redo tillsammans med barnens kläder uppe i badrummet. Japp. Jag tänker transportspringa mig till jobbet till morran!

: transportlöpning på morgonen (6 km)
Ti: helkroppspasset
On: tabatapasset (på morgonen)
To: booootcamp ofcourse!
Fr: vilodag
: kb
: helkroppspasset

Så. Har ni planerat veckan? Är ni redo?

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bootcamp, fokusmånad oktober, inspiration, kettlebells, planering, PT, svett, tabata, transportlöpning, vardag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Planering av vecka 43

  1. Lina skriver:

    Ser ut som en bra plan!

    Jag har lite halvt planerat veckan. Men borde sätta mig ner idag och skriva ner exakt för bättre struktur!

  2. Emma L skriver:

    Önskar jag hade planerat veckan men är inte riktigt där ännu tyvärr. Idag måste vi storhandla så jag vet inte om jag får till träningen… vill ju men first things first.

Kommentera

