Inspirationsbild

Låt mig presentera min bror. Han heter Viktor och han fyller väldigt snart 30 år. Det var han som i början av detta året inspirerade mig att börja styrketräna. Det gjorde han, och han fick lysande resultat. Det var även han som fick mig att börja tänka på på vilket sätt jag behövde äta, detta var alldeles innan jag ens tänkte på att börja med Olga.

Nu planerar vi semestern i november där vi ska träna, träna, träna, springa tillsammans! Yes!

Här kommer en bild på brodern från i somras. Schyssta vader va?

20121018-061727.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i inspiration. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Inspirationsbild

  1. Cilla skriver:

    Visst är det härligt med syskon som kan inspirera! Jag har också en lillebror som är helt grym och har hjälpt mig oerhört mycket 🙂

  2. Maria S skriver:

    Roligt med en likasinnad i familjen 🙂 jag har min familj med mig vilket är väldigt skönt. Mina förlädrar tränar flera ggr i v och har alltid gjort. Underlättar ju lite. Sen kan de sucka ibland när jag ska äta mellis hela tiden men det är inget jag bryr mig om, jag vet ju vad jag behöver 🙂 just nu lite less på keso, kesella och ägg. Har testat göra smoothie till kvällsmellis på kokosmjölk, mycket gott. Ska göra fröknäcket du gör i helgen.

    • Härligt med en likasinnad familj. Min börjar vänja sig 🙂 Smoothie har kommit sig lite hos oss, barnen har börjat tycka om det mer och mer också, så det är uppskattat när jag gör det. Fröknäcket tycker jag verkligen du måste baka 🙂

  3. Linatriathlet skriver:

    Kul och träna och finna inspiration hos familjen 🙂

Kommentera

