Extraordinary lunch

Vi har en vikarie på mitt jobb som idag hade med sig lunch och bjöd oss kollegor på! Snabbt övergav jag min soppa för stark, smakrik turkisk ratatouille. Hoppade över riset och tog istället en klick av min medhavda keso till, såååå gott!!!

Varm i hela kroppen efter den goda maten och av omtanken från henne att hon igårkväll stått och lagat mat till oss, vi är ju ändå 10 stycken!

Dessutom jobbar jag bara knappt två timmar till innan det är HELG! Yes!

20121018-114428.jpg
(smög in efteråt och smygtog en bild på resterna. Måste bara påpeka igen hur sjukt gott det var!!!!)

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i lunch. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Extraordinary lunch

  1. Emma L skriver:

    Hur funkar det med lunchen och barnens lunch? Äter ni inte med dem alltså? Nyfiken.

  2. Västgötskan skriver:

    Ser jättegott ut! 😀

Kommentera

