Go Sara, it´s your birthday…

…you gonna svettas like it´s your birthday!

Jaaa, det är precis det jag gör! Jag svettas in min första dag som 33-åing. Inte bara att jag svettas in min första dag, jag svettas in min första vakna minut som 33-åring (ungefär). Jag hade satt klockan på 05,35 och 05,50 satte jag igång och började träna. Jag är inte helt van vid att morgonträna, det märks ju. De första benböjen i uppvärmningen var så tunga att jag n.ä.s.t.a.n gick upp och la mig i sängen igen. Men bara nästan. För jag fortsatte. Med lite vakna barn och Barbapapa på som träningsmusik så gick det lite bättre.

Jag tog en extralång uppvärmning för att sedan köra helkroppspasset, och ja, jag svettades. Och jag är även lite darrig faktiskt, körde hårt! Nu kokar jag ägg till frukosten men tänker slänga mig i duschen innan vi äter. En timma kvar hemma har vi innan vi måste åka för att hinna lämna på skolan och sen förskolan och sen tanka och sen åka till jobbet.

 

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i bara jag, fokusmånad oktober, PT, styrketräning, svett. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Go Sara, it´s your birthday…

  1. Beatatjata skriver:

    Hurra för söta, rara, ruggigt vältränade du! Så glad att du bloggat dig in i mitt liv :-). Ha en underbar födelsedag!

  2. Emma L skriver:

    Grattis på födelsedagen Sara! Ha en riktigt fin dag. Och jag säger som Beata – glad att jag hittat din blogg. KRAM

Kommentera

