Dag 16 av 31 – fokusmånad oktober

Snark, får jag gå och lägga mig snart? Vilken lååång dag det vart idag!

Jobbat, gosat barnen, handlat, förberett för morgondagens middagsgäster och gjort iordning fika jag ska ta med mig till jobbet. Klockan är tio och jag är helt SLUT! Ingen träning, däremot ställer jag klockan på… *tänkatänka* kanske galna 05.30.

Fullt fokus, framåt marsch, inte sörja över det pass som inte blev idag, det försvinner ju knappast utan jag bara möblerar om lite i veckoschemat. Nu lyssnar jag istället på min kropp som säger gå å lägg dig Sara! Ta av dig träningskläderna (som ju inte blev använda mer än att gå i affären med) och hopp i säng! Pronto!

Okej!

En bild på nyttofikat! Nötbollar på dadlar/frön/nötter/kakao/jordnötssmör. Mums alltså!

20121016-220901.jpg

Och. Dagens bästa, and I quote: ”du ser RUGGIGT vältränad ut!” – stolt och nöjd och lite lagom mallig sådär!!!!

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i fokusmånad oktober, pepp. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Dag 16 av 31 – fokusmånad oktober

Kommentera

