SEEEGER!!!

Jaaaaaaa!! Jag har trääääääänat!!! Vilken SEGER, åh va bra jag är!!!!

*klappar mig själv på min härligt svettiga rygg*

FredagsFYS är bara helt underbart, löv it, det är något helt speciellt med att träna på fredagskvällen. Nej, jag har inget liv, och ingen man heller idag, han kommer hem efter jag somnat på soffan sen om en stund.

Kära små bebisar, har ni frusit ute i förrådet? Välkomna in i värmen igen!

20121012-212733.jpg

Körde Helenas helkroppsstyrkepass. Försökte ändå ta det lite lugnt, fick ner lite i vikt på vissa övningar, men när jag väl var i gång så var jag ju. Då körde jag hårt. Svettades som en gnu och ja. Är fit for fight igen.

Mindre förkylning och mer träning åt Saran!

20121012-212932.jpg

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i fokusmånad oktober, PT, styrketräning, svett. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till SEEEGER!!!

  1. Linatriathlet skriver:

    Härligt att du är på gång! 🙂 underbart med fredagsfys!! 🙂

  2. Underbart!! Grattis till dig och vad duktig du var som verkligen såg till att bli frisk först! Typ det svåraste… =)
    Trevlig helg!

  3. Emma L skriver:

    Är det ett pass du fått nu när du är kund eller något hon haft på bloggen? Grymt att du tränat. Kan ni inte flytta till Norrköping istället? 😉

    • Norr-köping, Norr-ge, ingen som märker om det råkar bli Norrköping istället 🙂 ja, detta passet har jag fått nu i denna månadens upplägg. Mycket jobbigt och kul och svettigt 🙂

Kommentera

