Lite mat kanske?

Det finns ju inte jättemycket att blogga om nu när jag inte gör någonting annat än vilar. Men jag äter ju, så här kommer lite matbilder.

20121009-135125.jpg

Lunch: proteinplättar med hallon och lite kokosgrädde.
Gårdagens kvällsmat: plocktallrik med nektariner, ett ägg och två fröknäcke med mandelsmör på.
Mellis: smoothie på jordgubb/lime/nektarin och lite apelsinjuice (kan fortfarande inte riktigt med konsistensen!) och lite nötter till.

Ni ser att det inte lider någon nöd på mig. I kväll är visning nummer två så då åker vi hem till min mamma under tiden och blir bjudna på middag, kunde kanske inte passat bättre än så.

Nu ska jag duscha och sen se om kroppen kanske vill ha lite frisk luft (ett litet varv runt området får bli teststräckan för om jag ska promenera och hämta barnen eller inte…)

Om jag ska bara trana

Trebarnsmamma som älskar att träna: springa intervaller och svinga kettlebells, benböja ute på altanen och svettas massor hemma på vardagsrumsgolvet. 2014 är året jag ska bli av med mina gravidkilon, jag ska springa en mil och jag ska ha det KUL!
Det här inlägget postades i balans, bara jag, kvällsmat, lunch, mellis, smoothie, vila. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Lite mat kanske?

  1. Bra att du vilar hårt, då blir man frisk snabbast! Och av att äta massa näringsrik mat! Snart är sdu frisk igen!! Krya på dig!

Kommentera

